Du..

En eloge till min kära Sambo vill jag ge, för att han står ut med mig i mina sjuklingstider. Han passar upp på mig med en massa godsaker från affären, plus att han tar ut Leona på en sväng på morgonen vilket uppskattas enormt. Håller verkligen tummarna för att han inte blir smittad av mig. Jag vädrar ur lägenheten varje dag, byter sängkläder efter varje natt.. så jag bara hoppas nu att han inte blir sjuk!

Vaknade 03 inatt. Kunde inte somna om. Nu är mina halsmandlar ömma och väldigt svullna. Smög upp ur sängen och la mig i soffan så jag inte skulle störa M när han sov, somnade fram och tillbaka under 5 timmar. Tvekade inte en sekund på att ringa vårdcentralen, så ska dit 14.30 idag.. Hatar att det blev en sån sen tid, men så är det ibland. Sjukanmälde mig för första gången på jätte länge idag. Känns så konstigt att göra det. Känns på något vis inte rätt.. men ibland måste man.

Jag vill verkligen blir frisk nu, händer så mycket nu på vår/sommaren så jag har verkligen inte tid för det här. Vill mysa så mycket som möjligt med M innan han beger sig till USA. Men mitt imunförsvar vill inte riktigt fungera så..



Jag älskar vavamva ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback