Kaffe drickande med Tompisen :)

Kanon bra dag blev det idag trotts morgonens hemska väckning. Färgade håret på morgon kvisten.. ingen utväxt och någon nyans rödare blev det ;)
Jenni bjöd över mig och Leona på nybakad sockerkaka, och kaffe.. Och nej jag dricker inte kaffe. Men ibland blir det liksom inte av att säga det, utan det är bara tacka och ta emot. Så kaffe med mjölk och socker. Men det var faktiskt inte så farligt som jag först trodde att det skulle bli. Helt okej faktiskt. Kanske berodde det på att Jenni hade ett ganska gott kaffe ?
I vanliga fall så tycker jag att Kaffe är så onödigt, lika onödigt som en cigg. Beroende framkallande som precis allt annat här i världen men varför dricka något så beskt när det finns en massa goda drycker annars. Varför lägga till en last till? Nä så kaffe blir det bara i vissa enstaka fall, som de tillfällen när jag inte kan säga nej.
Sen blev det en härlig promenad med hundarna.. och en massa tjejsnack på det :)

Jenni lovade också att ta hand om mig när Martin var borta så jag inte behöver vara själv så mycket, det låter ju kalas bra tycker jag :)
En riktig tompis de där ;)
Hundtränings planer börjar tas vid också.. Jenni utbildar sig just nu till Rallylydnads instruktör, vilket blir kanon, då kan vi träna med henne sen när kursen är avslutad!!
Nu ska jag nog ut och baka lite kakor :)

Mina godingar :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback