Leva livet..

Just nu känns allt så himla bra. Riktigt bra. Trotts allt jobbigt som hänt nu i början på året så börjar hoppet om att detta trotts allt kommer bli ett väldigt bra år. Många planer håller på att smidas och de flesta inkluderar min kära vän Hanna och Hund.. kan det bli bättre?

Just nu planeras resan till Ullared som kommer ske nästa helg. Eftersom jag har väldigt svårt att få tag i hundvakt då Martin ska iväg till USA och min kära svärmor också ska bort så ser det lite mörkt ut på den sidan. Därför får det nog bli så att Leona får följa med ner till Ullared. Kanske att man kan lämna henne hos mamma på vägen ner.. jaja vi får se.. finns ju sätt att lösa det på som sagt.

Idag var det vårkänslor på hög nivå här i byn. Strålande solsken och 3plus i skuggan, ledde till en promenad på 1,5 timme med Leona. Hon var lös precis hela vägen och var verkligen jätte duktig. Tränade lite inkallning och läggande undergång. Nu är jag verkligen tävlingssugen!!

Här hemma är det ett himla liv. De håller på att bila i badrummet hos grannen för det är en vattenläcka där. Så.. ett himla liv är det. Hör knappt vad jag tänker. Men de skulle vara klara i morgon sa de men vi får väl se..






Min lilla stjärna.. ♥

Kommentarer
Mamma säger:

Jätte fina foton på Leona och kul att träningen går fint med henne.

Verkligen jätte kul att du kommer svängen förbi här när du åker ner till Ullared.

Ha det bäst.

Kramiz

2011-03-15 | 22:45:15
Mamma säger:

Jätte fina foton på Leona och kul att träningen går fint med henne.

Verkligen jätte kul att du kommer svängen förbi här när du åker ner till Ullared.

Ha det bäst.

Kramiz

2011-03-15 | 22:51:02
Ida-maria säger:

Oh ja nu är det inte långt kvar! Nästa vecka..Helt sjukt! Känns inte alls som 9 månader..Tiden går så fort.

Vi har ju fått reda på att det troligen är en tjej och då var Ängla givet som namn. =)



Åh Ullared! Hoppas du slipper allt för mycket folk! Jag kan knappt gå på IKEA utan att bli tokig på allt folk.. Vill åka till Ullared men det är alla köer som jag inte orkar :P



Kram!! <3

2011-03-16 | 09:55:20
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/
Linnea säger:

Vad fin Leona är! Härliga bilder, och lycka till sen på tävlingarna :)

Och Ullared... ni tar med en släpvagn va? ;)

2011-03-17 | 08:27:18
Bloggadress: http://linneaeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback