löften är till för att hållas.

Så nu försöker jag hålla mitt löfte om mer bilder i bloggen.


Vågade mig på ett nytt recept idag.. Kyckling gratäng = buddinamnam



Passade även på att ge mig ut i det fina vädret och träna lite med Leona. Platsliggning.



Fotografierna från Jenni sitter nu uppe på väggen. I sovrummet.

- tanken var att jag skulle jobba nu. Väl på jobbet så upptäckte jag att jag sett fel, det är nästa måndag jag ska jobba. Roligt värre!! Nope. Hetsigt sms skickas till chefen "Ge mig mer tider" såå nu är det bara att vänta. Här hemma finns inte så mycket mer att syselsätta sig mer eftersom jag varit så kreaktiv tidigare idag...

Kommentarer
hanna säger:

Kycklingen såg smarrig ut! Ska vi träna tillsammans någon dag om vi är lediga?!

2011-03-15 | 08:11:16
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback