Nu kom det..

Har länge kännt att förkylningen hängt över mig som en hök och just idag kom den. Vaknade i morse och kunde knappt prata. Slem.Hosta.Snor åh vad jag inte har saknat att vara sjuk. Men men är man vuxen så måste man ta sig i kragen och bege sig till jobbet ändå. Tycka synd om sig själv har man då int alls tid till att göra. Innan jobbet blir det en långtur med Leona och boxrarna. Phuu.. hoppas ja har tillräckligt med ork för det!

Blev ingen kamera igår.. men mycket pengar åkte från kortet då jag gick lös på staden. Så i morgon blir det att köpa en kamera sen får jag inte shoppa något mer förens den 25e Mars då jag och Hanna tar oss ner till Ullared för att handla upp så mycket pengar som möjligt på kortast möjligast tid.. eller nått sånt ;)


hahah så himla gó bild alltså. Google it is!

Kommentarer
Anonym säger:

i början när jag tränade in plats (eller fortfarande nu också om jag känner att han behöver det) så hjälpte jag honom genom att säga stanna när jag gick tillbaka och när jag gick bakom honom osv, och lyfter han huvudet så säger jag bara plats och förenklar övningen för honom, så att han lyckas.

Jag har tränat med klicker och godis, så det blir ju oftast att han får belöningen med hakan lite över golvet (eftersom han brukar resa huvudet vid klick) men klicket sker ju med hakan i backen, så han vet vad han ska göra och när han gör rätt :)

Hoppas det blev svar på din fråga ;) hihi, Kram

2011-03-01 | 12:00:00
Sofie säger:

oj, glömde skriva namn ;)

2011-03-01 | 12:00:20
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback