strålande solsken ;)

Ner till jobbet i fjuttiga 3 timmar, nu sk ajga snart slänga mig i soffan med en härlig bok för att slumra tilld det är dags att gå till bussen. Sen väntar mcdonalds mat i Uppsala för att sedan möta upp Hanna och Wille för en tur med hundarna.

Fortfarande feber, och hostan blir bara värre och värre känns det som. Lock för öronen konstant. Ja.. jag klagar. Men just nu är alla på jobbet inne i en klago perriod, och jag ska väl inte vara sämre? :O Något som är possetivt med att vara sjuk är att det är tillåtet att inte göra ett dugg.. bara vara, vila, kolla film, äta gott, tucka synd om sig själv. Plus att man somnar fort.. iaf jag. ;)

Jenni kanske kommer över en sväng med hundmat i em.. fick köpa en säck eukanuba av henne för 200 kronor, 20kg riktigt bra kap tycker jag. Har visserligen nyss köpt en säck men det går åt så det är mer än välkommet!

Nu.. mot soffan och böckernas värld!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback