Sweet!

Helgen började kanon. Igår tog jag mig in till staden för att göra av med lite pengar. Nöjd med mina köp, blev dock inte mycket eftersom jag verkligen försöker SPARA! Sen blev det en sväng till MediaMarkt för att 1 timme senare, massa prov fottning komma ut med min nya älskling ♥ Donken stog på tur och jag goffade riktigt ordentligt, inte ofta man är förbi donken nu längre så få passa på när man har möjlighet :P
Åkte hem till Bjön och Mela, kolla i lägenheten tog en kaffe (för de som drack det) Sen hem till Kimmo och Lollo kollade in deras lya och tog med oss Kimmo hem för lite öl.hävar.kväll :P Trevlig kväll som slutade sent. Idag var jag inte uppe med tuppen med 10 steg jag ur sängen och började ta tag i dagen. Stor god frukost hade pojkarna plockat ihop och nu har jag städat här hemma..

Invänta kvällen på att Linda och Magnus ska anlända för mer mys!!


Detta är min nya älskling! Så nu kommer bloggen uppdateras lite oftare med bilder :)
Kommentarer
Hanna säger:

Bra!! Älska bilder :) Det är bra att du spar pengar till vår Ullareeeeeds shopping!!

2011-03-05 | 19:50:22
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Pernilla säger:

Ser fram emot en massa bilder! :D

2011-03-05 | 22:45:49
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback