väntan på något gott.

Utrycket "väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge." Vad är de för skit?! Ja tycker att det är så "väntar man på något gott så väntar man alltid för länge" För så känns det. Ibland. Nu för tiden så känns de som att dagarna bara flyger förbi. Och det är både på gott och ont. För då kommer man snabbare till de roliga, men det går lika fort över, och det är ju inte kul.

8dagar kvar tills Martin kommer hem, i morgon är det 7 dagar. Tur att det går fort. Men vill ha hem honom Nu!! Känner mig skit ensam. På dagarna går det jätte bra, då tänker jag knappt på att han är borta, men på kvällarna.. dessa ensamma kvällar. Urs säger jag bara. Hatar dom. Svärmor har sagt att jag får sova där, men känner inte riktigt för det, är livrädd i de där huset mitt i skogen, vem vet vad som lurar där ute?! Visserligen har jag ju Leona som vaktar mig men tyvärr så är inte hon så betryggande. Självklart skulle hon skydda mig om det skulle hända något men njää känner mig inte så trygg där borta. Och ja tror ja skulle känna mig ännu mer ensam då. Om jag sov där. För där har jag typ aldrig sovit själv. well well. jag sover hemma, det är skönast, då kan man komma och gå som man vill. Det bästa med att bo hemifrån ♥

John blund är inte min kompis idag, han är nog och söver någon annan skulle jag tro. Men jag skulle vilja sova nu. Men känner mig inte direkt trött. Ska väl göra mig klar för natten och ligga i sängen och bläddra i min nya panduro katalog, här ska de beställas grejer :)

sweetdreams
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback