Hund Helg.

I Torsdags bar det av till Hanna som jag skrivit lite kort om tidigare - hon har nu en ny blogg också Här!! Blev jätte sugen på att göra om min igen, när ja fick se hur fin hennes blev ;) Det blev Promenad med hundarna vid havet.


Det blev även vin, grillning och hundträning på Kvällen :)
Hem på Fredagen för en sväng in på Ikea, Möte med Drivhuset och snart är företaget igång ♥ Hem till svärpäronen på kvällen för Grillning, underbart gott!! Hem resan var fruktansvärd!!! Groddor i groteska storlekar över HELA vägen, tur att de inte va jag som körde. Höll för ögonen hela Vägen.. och skrek. Martin satt och skrattade- tack för den du!!

Igår blev det fiske på förmiddagen. Sen kom Hanna på kvällen efter 1timmes felkörning.. Hahahaha! Vin på kvällen sen gjorde Teija (Hannas schäfer valp) sig hemmastadd riktigt ordentligt. Flög runt i soffan, på bordet, chipsen försvann, kidnappade Martins macka, rödvin på mattan och hundkiss på andra mattan. Leona tappade ögonen flera gånger när hon fick se vilken särbehandling de va på den lilla :P Hanna förstår inte att jag fortfarande vill ha valp. Men jag tycker det är ur gulligt. Det hör liksom till ♥

Idag blev det en tur till Klubben, Rally lydnads kurs stod på schemat och Hanna fick agera fotograf :) Sen en sväng till Grillen. Nu har Hanna åkt hem, och det är jätte tomt och tråkigt här :( Leona har däckat ihop i en hög på golvet. Och jag ska väl börja Leka med bloggen :P

Kommentarer
Hanna säger:

Tack för den här helgen, eller dagen blev det ju typ bara! Hihi. Braa att du fortfarande känner valpsuget så jag inte står själv med en terrorist i höst ;)

2011-05-15 | 16:56:01
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Anna Nylén säger:

Du har så finurlig blogg, vi sitter och läser allihopa här i soffan :)

2011-05-15 | 22:13:21
Anna Nylén säger:

Du har så finurlig blogg, vi sitter och läser allihopa här i soffan :)

2011-05-15 | 22:13:35
Anna Nylén säger:

Du har så finurlig blogg, vi sitter och läser allihopa här i soffan :)

2011-05-15 | 22:14:06
Anna säger:

Är det någon gång det inte händer massa knas när du och Hanna ses ;) Det om något hör liksom till.. Hihi. Saknar er båda!

2011-05-16 | 12:17:31
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback