Måndag.

Galet mycket att göra hela veckan och jag fasade riktigt för att gå upp idag. Dagens arbetspass har ändrats 3gånger nu, hoppas att det inte ändras en gång till. 12-21 gäller idag, i morgon är det 10-22 Jag kommer vara helt slut. Onsdag är det härliga 10-16 med Avslutning på rallylydnadskursen på kvällen. Sammtidigt dessa 3dagar har jag boxrarna, vilket kommer innebära stress gånger tusen. Blir till att ta bilen till jobbet så de går fort att ta sig till hundarna.

Igår fick jag en trevlig förfrågan om jag och Leona vill vara med i RallyLydnads Uppvisningen den 19 Juni på Forsmarks dagen - Blev ett självklart ja till svar. Ska bli så otroligt kul! Och roligt att hon frågade oss :)

Något annat spännande som är i tankarna varje dag nu är att Ängsbacken's Wera blivit parad med Balko von der Teufelskehle Detta är en kombination jag verkligen tror på och håller mina tummar och tår  för att det ska bli många härliga valpar så att en av dom får flytta hem till oss.

Ängsbacken´s Wera
Född: 070224
58cm hög, 28kg
HD A, ED UA

Meriter:
BSL 1
Godkänd Högrespår
Uppflytt lydnadsklass 3

Balko von der Teufelskehle
Född: 070119
65cm hög, 37kg
HD/ED normal

Meriter:
Avelskorad i kkl 1
SchH3








Kommentarer
Hanna säger:

Späääännande!!

2011-05-16 | 18:33:25
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/
Anna Nylén säger:

Jag håller också tummarna :) Ni får lämna den andra bästen till mig om ni behöver vila lite :)

2011-05-18 | 00:12:21
Bloggadress: http://annanylen.forme.se
Åsa säger:

Haha:) Det har inte jag heller han va 13 han hade kort hår sist:) Ja det blev faktiskt riktigt bra:) Visst är det underbart med lite nya kläder!!Kram

2011-05-18 | 17:08:02
Bloggadress: http://eklund84.blogg.se/
Ida säger:

Rallylydnad är så KUL!! Ska börja träna det mer med Zacke. Kanske ska passa på att kolla in er på uppvisningen ;) KRAMAR!

2011-05-20 | 18:01:18
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback