mutter..

Jag vill ha löning Nu nu nu! Denna månaden har det gått åt så sjukt mycket pengar på... ingenting. Förstår inte alls var de tagit vägen. Jag har inte alls gjort något speciellt. Tog en sävng på ica idag. De hade jätte bra priser på väldigt mycket denna veckan. Vill bara fylla kyl och frys och bara njuta av alla läckerheter. Tyvärr måste jag vänta till senast Onsdag för löning. Det är typ långt dit. blää.. Och dessutom kommer denna löningen också springa iväg. Det ser jag inte fram emot. Så det blir till att spara.. vad nu det betyder.

Nä nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv, har inte gjort det på flera dagar så det ska bli riktigt skönt. ♥
Kommentarer
Anna säger:

Håller med dig.. Denna månad har varit helt sjuk, pengarna har bara försvunnit utan att jag förstår på vad. Inte kul alls.. Och skorna är 13 cm med 2,5 cm platå förresten, om du missade att jag svarade :P

2011-05-20 | 11:53:49
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback