nyheter & onyttigheter.

Leona löper vilket gör att tävlingen på Söndag är inställd. Och eftersom jag nu förlorar 150kr på det så blir det till att jobba på Söndag istället. Enda anledningen att jag kan få tillbaka mina pengar är om jag skickar ett intyg till tävlingsansvarig med en signatur från någon på klubben att Leona löper, grymt jobbigt och onödigt arbete för 150kr, men får jag tid över så ska jag ta tag i det också. Helgen kommer troligtvis och förhoppningsvis bjuda på Hanna, Hund och vin, vilket är en kanon kombination. Innan dess är det endast Jobb, Jobb, Jobb som gäller, Ett och annat träningspass med älskade Paolo kommer ske däremellan, däckbyte av bilen är också ganska högt prioriterat, annars blir det ingen Hanna helg :( Nu ska jag återgå till tvätten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback