sorry people!

Ber om ursäkt för mina jätte roliga inlägg de senaste. Denna och förra veckan har verkligen sugit musten ur mig och jag vet knappt var jag ska ta vägen. Känt mig så fruktansvärt ensam trotts att jag varit omringad av folk precis hela tiden. Tankarna har flugit in och ut ur huvudet. Panik över framtid, över val jag gjort och inte gjort. Fritid har det absolut inte funnits någon plats för.

Men nu mina damer och herrar har jag fyllt glaset och det ska inte bli tomt förens jag somnar. I morgon är jag Ledig, utställning och hundträning står på schemat. Kommer bli kanon.

Utan min fina Sambo och hund så hade det här aldrig gått.

Allt jag önskar just nu är att allt bara flyter på, utan överdrivet slit.
Jag vill ha mer tid på dygnet så jag hinner med mina nära och kära
Kommentarer
Anna säger:

Det är fullt normalt att ha svackor ibland. Tror bara att det är bra. Det behövs. Så man har en chans att rycka upp sig och uppskatta de små stunderna som betyder nå. Viktigt att man tillåter sig att ibland bara stanna upp.. och andas.

2011-05-28 | 14:20:05
Bloggadress: http://annispannis.se
Anna Nylén säger:

Du är så duktig hjärtat, kör på :) det brukar ha en tendens att lösa sig av naturen :)

2011-05-29 | 13:43:10
Bloggadress: http://annanylen.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback