Breaking dawn

Igår bar det iväg till Staden för lite biomys med fina Elisa. Självklart såg vi, den alla andra ser nu, Efterlängtade, underbara Breaking dawn. Storslaget. Underbart. Fantastiskt. Finns inga ord som kan förklara denna serien men jag tror knappast det behövs. Den är ju helt enkelt en twilight saga, en saga med så mycket av allt att man blir helt till sig. En saga som gör att man glömmer bort att äta sina popcorn. Som får varje tjej att fälla en tår. Som får killarna att vilja bli. Som får tjejerna att vilja vara.

Jag älskar verkligen de här filmerna. Det tog lång tid innan jag såg den första filmen, men när jag gjorde det så har en åtrå så stor börjat växa inom mig och jag längtar redan ihjäl mig till nästa film. ♥

Kommentarer
Anna säger:

Såg den i söndags också.. Ren kärlek ♥

2011-11-22 | 20:39:58
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback