överallt & ingenstans

Det var ett tag sen jag bloggade nu. Det har till och med gått så lång tid att jag inte kommer ihåg vad jag gjort sen sist. Det har iaf hänt massor. Större delan av min vardag går till att jobba. Långa kämpiga pass med lång körsträcka. Men det är kul, vi går in på sista veckan nu, och nu kämpar vi ut i det sista! 2gånger har det blivit fel i våran planering så vi blivit hemma med betalt i stället för att jobba, vilket inte heller är så fel. Bara tacka och ta emot. Hundarna har hamnat lite på efterkälke nu det senaste eftersom jobbet stått i fokus. Men jobbar jag inte har jag ingen som helst möjlighet att ha kvar dom, ekonomiskt sett. Så det är bara att försöka väga upp tiden så gott det går. Samtidigt som man har ett hem att sköta, julpynta, en sambo att mysa med.. jaa tiden rinner lätt iväg.

Jag har varit iväg på en Clinic med Hanna. Det var Eva Bodfäldt som höll i den. Väldigt bra föreläsning som inriktade sig på ledarskap, följsamhet, kontakt och lek. Intressant och riktigt bra. Jag och hundarna håller även på att nöta på med träningen här hemma. Det börjar sakta, väldigt sakta men säkert gå frammåt. Ska bli intressant att se hur resultatet blir och om hundpsykologen blir nöjd.

Jag tog en snabb sväng ner till Skövde för att hälsa på mamma och lillasyster, böt julklappar och gav födelsedags presenter. Mycket trevlig visit. Hem till mamma har lilla Donna flyttat, en blandras tik på 13månader. Det gick jätte bra med alla hundar även fastän Freja hade lite svårt att koppla av. Bilder på det kommer.

Nu ska jag ta en powernap och sen hinna pynta klart innan det blir dags för jobb igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback