back to normal

Trodde verkligen hon kunde trolla bort de här onda den där naprapaten. Men icke. Det onda finns kvar och ibland spelar det ingen roll vad jag gör, hur jag gör. Det bara värker, drar, svider. Shit. Jäkla rygg. Jag fick med mig en massa "övningar" hem som jag ska göra varje dag. Sen ville hon även att jag ska träna 2ggr i veckan. Trotts att jag promenerar ca 2 timmar varje dag med eller utan stavar så räckte inte det. Träna. Svettas. Gymma. URK! Nåväl, tror hon att det blir bättre då så får jag väl ge det ett försök. Drar med mig M till gymmet i em/kväll. Jag hade helst velat börja dasa afrodans eller liknande, Träning ska vara skoj. Men vill inte träna själv och kan inte riktigt se mig M springa runt och göra afrikanska rörelser. HA!

Idag blev det tidig uppgång. Hundarna har fått sova i sovrummet i natt båda två. Det gick väldigt bra. De sov som stockar! Utvilad och glad är jag nu. Inget planerat alls idag så vi får se vad dagen erbjuder.

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Heej! Jag hörde en fågel kvittra i mitt öra att du tidigare varit med och tävlat om underkläder, och nu har du samma chans i min blogg, där du kan vinna valfria underkläder från underbara Abecita.

Var med och tävla du också; http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/vinn-underklader.html

2011-10-18 | 08:31:56
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det. Ivf 2012! <3 säger:

Hej hej, hoppas allt är bra? :).



Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, valfritt plagg från Miss Lia, Eyelash serum, m.m! Tävlingarna hittar du till vänster på bloggen samt i fliken Tävlingar.



Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!



Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)



Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!



Ha det gott,

Kram Nathalié

2011-10-19 | 14:09:45
Bloggadress: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback