Control Unleashed

Vaknade pigg och utvilad strax innan 06. Lillan har inte väckt mig en enda gång. Håller tummarna för att det börjar ta slut nu. Förstör hela sömnen när man blir väckt mitt i natten och måste gå ut i minusgrader... blä. Gjorde iordning frukost och la mig i soffan för att kika en film "In the land of women", satt och tokgrinade till filmen helatiden. Den var så otroligt bra-verkligen sevärd!! efterfilmen tog jag med hundarna på en tur i skogen. Betalat räkningar medan hundarna sovit och nu ska jag ner till jobbet en snabbis och fixa lite papper för att sedan ta mig hem till Jenni och promenera boxrarna.












Två som vill gå på promenad.

I spåret- grådassigt väder, märks väl på bilderna. Leona fick gå i lina så hon inte får för sig att lära Freja några hyss (jaga rådjur ect) sen löper hon ju.. då är de alltid bra att vara i lina.

Idag blir lill fräsan 17veckor. Helt galet vad tiden går. På Fredag blir hon 4månader!
Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Den köper du på Kicks! Suveränt bra!

Det smular sig lixom, blir inte det här svarta suddiga runt ögat. + att du kan lägga ett lager till så byggs fransarna på. Ge det några ggr så kommer du få hum på det!! :)



kram kram

2011-10-26 | 11:13:19
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback