I just wanna be with you.

Efter jobbet i Fredags åkte jag hem till Pär och Tina för att lämna av Freja där över natten. Nervös över att hon skulle vara skit jobbig och att dom aldrig mer ville vara hundvakt till henne stog jag där och tjattrade på om allt som hade med henne att göra, för att förvarna dom. Efter en stunds tjattrande så tog jag bilen hem igen för att korka upp vinflaskan. Joar anlände och det blev bussen in till stan för att bowla med lite kompisar. Några öl senare blev det dags för mig att ta bussen hem och gänget fortsatte på egenhand. Lördag och Söndag bestod av jobb. 13.5 timme på lördagen och 8 timmar på Söndagen. Det blev med andra ord Martin som fick hämta Freja! Det hade gått jätte bra med Freja och deras hundar, hon hade levt loppan och tillbringat största delen utomhus eller sovandes inne. Under Fredag kväll och Lördag morgon blev jag uppdatterad med härliga mms bilder från Tina och Pär på min lilla så jag slappnade av mer och mer under kvällen.
Tack snälla ni för att ni tog så bra hand om min lilla!

Igår träffade Freja på sin andra katt i livet. Mötet gick dock inte kanon bra. Katten låg och sov och Freja funderade på vad det var som låg i fotöljen och hoppade upp. Katten svarade så som katter gör och Freja skrek så att hela huset skakades, inte nog med det, analsäckarna tömdes väldigt kvickt! Ett litet klös precis vid ögat.. ser inte ut som att det träffat ögat så håller tummarna för att det inte blir något mer av det.

Höst väder är det ute och förkylningen har nu även lagt sitt moln över mig. Massor med kläder på mig bara jag ska ner och kissa hundarna! Vill inte bli sjuk nu när jag har så mycket jobb inplanerat.
Idag händer inte mycket.. städa, några timmars jobb och promenera med djuren.
Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Man kan båda tjäna pengar på att köpa saker, och att tex gilla deras sida på fb. 25:- får man då.

Har inte satt mig in så mkt i det ännu ;)



kram kram

2011-10-10 | 10:07:57
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback