over and out

De sista små kronorna gav jag till Naprapaten i Tierp efter att hon knäckt både det ena och det andra i min kropp och sänt laser genom mina ryggmuskler. Det gick många tankar genom mitt huvud när jag låg där halvnaken på mage på bordet. Helt hennes.. tankar som att "undra om jag kommer kunna gå sen" "tänk om hon gör fel" Att höra och känna ryggen när hon knäckte den var så jäkla läskigt. Efter behandlingen fick jag en stickande olja och kände mig som en ny människa. Iväg till staden för att fika med Linda. Hemmåt för att promenera hundarna på Kajsa stigen i Skyttorpspåret. Nu hemma och väntar på att hasselbackspotatisen ska bli klar så jag får i mig lite mat. Eftersom dammsugaren gjort sin vända idag så blir det nog till att diska för att fördriva tiden.

Hundarna sprang lösa större delen av promenaden. Men eftersom Leona numera löper blev det koppel på henne efter ett tag då hon stack iväg för att bada. Och Freja stog i valet och kvalet om hon skulle till mig som tjoade och stimmade eller om hon skulle springa efter Leona ner i det roliga vattnet. Hon hann dock inte längre än att fundera innan Leona badat klart och sprang tillbaka till mig igen. Promenaden fortsatte lungt och fint med Leona i koppel och Freja lunkandes brevid.

Blev inget jobb idag. Men självklart ringde dom medans min mobil saknade batteri och när jag ringde upp igen var tiderna borta. Jaja lär nog bli några fler lediga tider denna veckan ändå. Skönt med en ledig dag såhär så man får roa sig lite :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback