Rolling in the deep

Jag kan helt ärligt säga (och låta fruktansvärt muppig) att mina hundar gör mig så himla glad. Jag blir så glad när jag ser hur dom utvecklas för varje dag. Och allt bus dom hittar på!

Idag blir det dag 4 på klubben för hundarna denna veckan. Fullt upp. Träna träna träna. I måndags var det kursavslutning för våra duktiga kursare. Dom har verkligen utvecklats och tagit till sig det man sagt vilket gör en lite extra glad :) Skojtävling hölls på slutet vilket uppskattades av både unga och äldre kursare!
Igår var det kursavslutning för Leona på brukskursen. Vi körde lite sök, frammåtsändande och det märks att hon gillar brukset, men min stora var lite för mycket igår. Hon skulle klättra på mig och hålla på, dra i kopplet och fick en massa skäll av mig vilket inte alls är kul. Men en fin avslutning i form av skojtävling där hon glänste så fint och vi kom på 2a plats :) i slutändan gör hon mig alltid glad, trots att hon ska jävlas med mig då och då!

Idag blir det mest fokus på Freja och träning med henne. Svarta faran. Man har ingen aning om var hon har för sig om dagarna, man hänger inte med. Alltid något nytt, alltid något bus.

Blir ingen sökkurs i slutet av Oktober för mig, var för få anmälda så får vänta tills våren, tills dess får jag jobba på med mina timmar på klubben så man kommer någonstans med utbildningen :)

Tvätt, städ, östhammar och shoppa, matlagning, motionera hundar, träna är vad som står på dagens planering.  

Kommentarer
LINDSHE - svart bälte i shopping! - säger:

Hejsan i höstmörkret!



Nu har jag 2 mysiga tävlingar igång :) Var gärna med och tävla!



Vinn en egendesignad müsli här:

http://lindshe.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-egendesignad-musli-fran-minmusl.html#comment



Vinn ett presentkort på 200 kr här:

http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200-hos-on.html#comment



Pusspuss! <3 / Lindshe

2011-10-07 | 20:42:12
Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback