soffhängardag.

ruggigt väder ute idag, gör att jag inte är så pigg på att gå ut. Men lockelsen att få hundarna trötta och lugna är allt för stor så det blir nog en långis ändå. Måste göra något av de sista äpplena också, blir troligen en äppelpaj, den senaste jag gjorde gick åt direkt, jätte mumsig var den! Måste bli kompis med kameran igen också, längesen det var nya bilder här nu.

Igår blev det lite impuls städning. Skurade skåpsluckor, garderober, golv, kranar, och badrumsväggar. När man är 2 går det fort och blir mycket roligare att städa. Sen blev det promenad med hundarna, runt en sjö strax utanför byn som jag inte kommer ihåg vad den hette. Jätte fin promenad väg! Kvällen bjöd på pizza och några timmars jobb. Idag har det verkligen inte hänt speciellt mycket. Var iväg på efterkontroll med bilen.. och han har fortfarande ingen ljus framtid så nu ko jag och Martin överens om att vi struntar i den och köper en ny, fungerande till mig :) dock bara små fel kvar.. men eftersom jag vill ha en ny så blir det så nu!

hullerombuller inlägg men jag har inget vettigt att skriva så då blir det så här. nu ska jag ut med djuren för att sen gräva ner mig med äppelpaj i soffan ♥
Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Jag har precis dragit vinnare i flera av mina tävlingar, är du en av de lyckliga? :)

2011-10-25 | 08:07:18
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Jag har precis dragit vinnare i flera av mina tävlingar, är du en av de lyckliga? :)

2011-10-25 | 08:24:45
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback