12v

Lillfräsan blir idag 12v. Kan lungt säga att hon växer så det knakar, förra lördagen vägde hon 9kg. Hon går till knäna på mig, så hög har hon också blivit! kollade tillbaka på bilder från i början när hon kom hem, vilken liten plutt hon var!! I morgon är det 12v sprutan hos veterinären som väntar. urs.. hoppas det går bra. Men dom små har en tendens till att skrika, och då går nog mitt hjärta sönder en aning! Efter veterinären väntar kurs för Leona, spårning och lydnad står på schemat, ska även passa på att plocka lite kantareller innan kursen börjar! Så himla sugen på kantarell mackor :D

Det är fullrulle här hela dagarna. Hundarna busar för fullt och Freja ger sig inte i första stund när Leona säger till henne att lägga av. Enveten som få, min lilla Frejsa!

Sitt stannakvar börjar ta sig. Det fungerar även jätte bra när det är dags för mat då lillan har en tendens att flippa ur, skälla och hoppa upp mot köksbänken. Nu sitter hon fint och väntar, ett och annat skall kommer då och då ;) Igår var det dags för kurs på BK, deltagarna var jätte duktiga, känns som att de börjar tycka att det är lite roligt att träna hund nu också :) Leona körde lite lydnadsmoment och trix innan kursen började så hon låg snällt och väntade i bilen.

Sen när 12v sprutan är tagen börjar det bli dags att boka in en tripp till pappa och alla hundar där. Längesen jag var där nu.. Älskar och saknar min familj så himla mycket, men snart blir det dags för lite roadtrippar igen, och då är ni först på listan ♥

Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Kul när de händer saker och man ser att de går frammåt... :) Kram kram

2011-09-20 | 10:10:53
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback