Fotoklok.se

Nu mot julklapps tider så sitter jag alltid med penna och papper och försöker ännu en gång komma på vad man ska ge i julklapp till sina nära och kära. Efter många ideér fram och tillbaka har jag kommit på att jag ska göra en foto bok, till vem nämner jag inte om denna får för sig att läsa på bloggen och ser vad den ska få. Det jag nu ska sitta och pilla med några dagar är en fotobok från Fotoklok.se

Man kan välja olika storlekar på böckerna, olika bakgrunder, former och storlekar på bilderna, med eller utan text på sidorna. En väldigt påhittig och rolig julklapp tycker jag!

Antingen kan man välja att ladda ner fotoklok programet till sin dator eller arbeta via internet, göra sin bok och skicka in/gå till kassan när den är färdig och betala.



Nu ska jag börja med min fotobok, resultatet kommer upp så fårt jag är klar!
Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Himla bra ställe att göra en fotobok hos. Har gjort två st :)



kram kram

2011-09-14 | 16:08:48
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback