magica de hex

Alltså jag orkar inte med mitt morgon humör längre. Sent i säng, blir väckt av lillan otäckt tidigt och nu 2 dagar på raken har jag inte hunnit gå ut med henne innan hon sätter sig för att kissa. Trotts att jag alltid skyndar mig, slänger på mig kläder och sen ut. Inte nog med det.. In efter kiss och bajsning.. av med kläderna, kryper ner igen och håller precis på att falla in i underbar sömn. ringer M´s väckarklocka och jag fåt putta liv i honom så han stänger av larmen. Ibland snozar han några gånger innan han går upp, vilket gör mig GALEN! Eller så går han upp direkt och tänder i princip alla lampor.. Vilket också gör mig galen. Jag måste försöka ändra mitt morgon humör. För det slutar med att curella devil hoppar upp ur sängen, svär och fnyser är jä*ligt otrevlig.

shit.. trött på att bete mig som en pms tant.


Läskig tidnings utklipp, hittat på google. Inte bara jag som är en suris då?! :)

Kommentarer
Sofie säger:

Ja alltid skönt att vara hemma hos familjen lite!

det var inte jag som frågade om bilen :) roligt med en ny iallafall!

Yes, jag har iphone, grejen med apparna är väl att dem är mer anpassade för telefonen och att det är smidigare osv. Sen kan man ju gå ut via "internet" (safari) också om man vill de :) fast man har inte kunnat blogga på det sättet.

Jag har också ett hemskt humör ;) vaknar man på fel sida kan hela dagen vara förstörd, haha!

2011-09-30 | 12:28:03
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/
Sofie säger:

just det, ang. din kommentar förut om chiuahuorna ;) Självklart är det mycket smidigare att lära dem gå i koppel och jag tycker inte att man ska strunta i det bara för att dem är små, det jag menade var väl just att om dem drar i kopplet är det inte hela världen (jämfört med en större ras) och inte något man borde välja koppel efter hur bra man kan korrigera dem eller inte.. som hon i djuraffären verkade tycka ;)

Men jag tycker givetvis att man ska träna även en liten hund att gå i koppel, dom behöver ju inte få göra som dom vill bara för att dem är små, hihi :)

2011-09-30 | 12:33:14
Bloggadress: http://sofiekans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback