shoppa!

Jag blir helt galen. Jag har sån himla lust att åka in till stan för att handla en massa nytt. Kläder, fina saker till hemmet, till hundarna. Men ekonomin är inte min kompis just för tillfället. Lönen som trillade in nu sist trillade ner i något hål. Så bara att vänta tills den 27e igen. Åh det suger verkligen i shoppar tarmen.

Numera har jag bara 2par byxor som är hela eftersom lilla Freja lyckats tugga sönder mina leggings. Tack!
Men 18dagar kvar tills den 27e så ja.. det är bara att vänta, och fördriva tiden på bästa sätt :P

Kommentarer
Angelica. säger:

Ang. det här med att lägga ut filmer på bloggen :)

Jag är verkligen ingen expert, haha. Men, när du tar klipp från YouTube så väljer du knappen 'Dela' sen 'Bädda In'

Koden som står under 'Bädda In' kopierar du och klistrar in i det nya inlägget, som du ändrar redigerare på och sedan ändrar tillbaka, Eller så använder du HTML direkt och gör samma sak. :)



http://www.youtube.com/watch?v=oKQsSlQN6i4



Typ så här :) Hoppas det funkar!

Kram

2011-09-09 | 12:07:51
Bloggadress: http://aonerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback