gravid skämt.

Det snöar fortfarande ute. Igår när jag och Martin begravt oss i soffan framför en film så lös hela himlen upp, så där läskigt ljus som man inte vill veta vad det är som gör det. Och PANG. Mängder med snö forsade ner från himlen. Det har snöat lite tillochfrån hela helgen men hoppet om att det skulle försvinna innan veckan fanns iaf då.. nu är hoppet borta och plogbilarna är ett faktum i Österby. Några som iaf uppskattar snön är mina 4benta vänner. De beter sig som vildar så fort man öppnar dörren. Igår tog vi oss till Herrgården där hundarna fick springa av sig och gjorde många fina inkallningar på Freja ♥ Slängde snöbollar kors och tvärs.

Tränar inkallningar och följsamhet varje dag och Jä**igt sakta går det frammåt. Men frammåt är ju alltid frammåt och leder nog tillsist dit vi vill.
Igår var det 1April, och skämten hägrade på facebook, återigen var gravidskämten flest. Iaf bland mina vänner. En som var riktigt rolig som jag läste igår var:
Fick syn på mig själv i spegeln på väg in i duschen.
Där stod jag naken, slapp och blekfet. ”Vad fan!”,
tänkte jag. Så gick det upp för mig.
Det är ju 1:a april! HA HA HA. Mig lurar du inte så lätt! ;-)


Nää nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar tills Anna kommer hit för en promenad. Klockan 14 är det dags för jobb. 
Kommentarer
Hanna säger:

Underbart att inkallningarna går framåt! Ska bli kul att se sen :)

2012-04-02 | 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback