helgänka..

ja, då åker mannen iväg igen då. Bort från sambo, hundar, måsten, nöjen... jo.. jag kommer sakna min lilla grabb. Men på söndag hämtar jag honom på arlanda. Medan han är borta tillbringar jag onödigt mycket tid på jobbet. Idag kvällspass, i morgon heldag. och söndag dag. Shit.. kommer må som en pissmyra på måndag. Men pengar pengar pengar är det enda ordet som kan peppa mig igenom det här!
Igår när jag åt popcorn åkte en liten liten tandflisa av från en av mina tänder.. lite smått panik har jag nu! Min mun ser ju redan ut som den gör, blir att ringa tandis idag och fråga om det är något att göra åt eller om det bara är att vänta ut tills alla tänderna trillat ur munnen på mig och jag får glas tänder ist ;) gah..
 
Igår hände något magiskt.. nu är det bara att hålla i sig, hålla tummarna och kämpa något så enormt för att det ska bli så som vi vill.. snälla ♥♥♥
Kommentarer
Pernilla säger:

Nyfiken på det där magiska?!

2012-08-10 | 19:09:50
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback