blockmongo!

Gah.. blir så trött på mig själv! Eller på alla andra?! Varför är det INGEN som lärt mig klockan för?? Hur ska man veta hur fort klockan går om man inte vet hur många sekunder det går i minuten och minuter per timme.. Min klocka går helt annorlunda än er andras så ni får ursäkta.
 
Jag är dock fruktansvärt trött på mig själv! Inte kommit i tid någonstans förra veckan! Hur lyckas man?? Ny vecka nya tag och idag stegade jag in på jobbet precis när klockan slog 8, framsteg, men inte bra!
Helgen tillbringade jag på sthlms mässan. Försvann en massa pengar men hundarna fick mycket gotta! Både igår och idag har jag och Freja tränat med de nya bollarna, och hon älskar dom! Leona har konkat på pulkan, vilket gått skapligt bra med tanke på att hon inte dragit något på länge länge.
 
Hundarna är trötta och jag med! I morgon ska jag fixa de sista julklapparna sen är jag redo för julafton.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback