Lycka <3

Julafton har passerat och vi närmar oss nyår med stormsteg. Vart tar alla dagar vägen? Dagarna innan jul begav vi oss hem till mamma för att mysa med dom några få dagar, super härligt att vara "hemma" igen och hundarna skötte sig bra! Några jobb timmar i Juldagarna och resten av tiden spenderades med Martins familj och hundarna. Långa härliga promenader som blandades med frustration över den lilla som vägrade lyssna och glädje när man inser att hon faktiskt kan bli trött på promenader ;)
 
Super nöjd med ALLA julklappar, alla kommer jag ha användning för och jag är enormt tacksam att jag har en sån fin familj och svärfamilj som skämmer bort mig! Bästa Julklappen fick jag dock idag.. Jag fick jobbet på bolaget!!! Lyckan är enorm och jag känner en sån jäkla lättnad. 2013 börjar så jäkla bra, med ett fast schema och ett bra jobb :D Tack!!!!
 
Nu ska jag beställa lite fina kläder till mig själv! Känner mig sjukt duktig idag som storhandlat och haft årets skidpremiär med finaste sambon! Tjao!
Kommentarer
Hanna säger:

Tjao ;)
Blir så glad när jag läser ett så här positivt inlägg! Är jätte glad för din skull att du har fått jobbet!! :))

2012-12-28 | 07:07:06
Jenni säger:

Grattis till jobbet!

2012-12-28 | 13:22:51
Pernilla säger:

Grattis till jobbet! Visste att du skulle fixa det ;)

2013-01-03 | 19:11:46
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback