Alla hjärtansdag!

Underar varför man infört en sån dag egentligen. Ska man behöva bli påmind om att man har en massa härliga människor runt omkring sig i livet som ska uppvaktas just idag?! Både Ja och Nej tycker jag. Jag älskar alla hjärtans dag. Det är en mysig dag då man går runt och funderar på vad som kommer hända. Själv tycker jag bäst om att ge bort saker och detta året har min mor och syster fått något gott i brevlådan. Sen bjöd jag Martin på middag igår. visseligen blev det kebebtllrik för oss båda men jaa.. vi följer traditionerna vidare. Snabbmat på ♥dagen börjar bli en vana för oss :)

Igår blev det en sväng i motionsspåret med Elisa Ozzy och Freja. Freja stack ännu en gång.. men nu stack hon inte på något spår.. hon virade bara runt och nosade förbrillt i luften, och VÄGRADE komma till mig. Sprang fram och tillbaka hit och dit, toade och stimmade men inte kom Freja inte. Jag ignorerade och fortsatte promenaden, busade med Ozzy men inte kom hon inte.. Hon stog och spejade på oss från skogen och rätt som det var började hon springa runt lite hur som helst.. Gömde mig tillsist bakom ett träd, vägrade låta henne se mig och då.. Äntligen kom hon fram till mig. Sedan var det psykisk träning som bara den på Freja. Linförioghet och kontakt med mig var det som gällde. Efter ca 30minuter var det dags att avsluta då hennes ögon gick i kors.. Hon var helt slut. Sov som en stock flera timmar efter!! HA! där fick hon så hon teg. Ett stort tack till Elisa som visade mig ett alternativ i min träning.. detta ska jag köra stenhårt på!


Detta är Nalle, Martin kom hem med honom igår till mig.. Underbara sambo!

Kommentarer
Sofie säger:

Nyfiken på den där alternativa träningen, berätta

2012-02-15 | 11:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback