En helg fylld med galenheter och skratt.

I Fredags anlände pappa och syster m familjer.. och hundar till oss. Som tur är senare än beräknat eftersom jag jobbat under dagen och förberedde middagen som var klar när dom kom :) 7hundar totalt 2små och resten stora. plus 6människor tog plats i vårat hem. Jag har varit lite smått nervös under veckan som gått, hur i allsindar ska det här gå? hur ska alla få plats? men jodå.. det gick helt Fantastiskt bra! Freja var som tokig i Molly chihuahua tiken och ville mer än gärna busa med henne, och ännu mer nr molly sa ifrån. Men sa jag bara till Freja några gånger så lugnade hon ner sig. Leona låg och spejade på allt som hände hela helgen.. trodde hon och kvig skulle råka i luven på varandra men icke då. Lördagen var lite halv seg, alla var lite smått tagna efter fredags kvällen men vi tog ändå en rejälpromenad och sen sov Freja från klockan 13 till klockan 18 utan att röra sig ens en millimeter. Fia och Jocke åkte hem på fm medan pappa och Eva valde att stanna en natt till :)

Så igår körde vi dom till tågen och passade på att äta på donken ;) Så himla mysigt att dom kom och hälsade på. Nu har jag så ont i halsen efter allt prat fastän jag för ovanligheternasskull inte var den som pratade mest!
Nu ska jag passa på att röja upp lite här hemma och kurera min hals innan Elisa kommer över för en promenad!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback