Havsörn

Måste rätta tidigare inlägg. Martin ringde och klargjorde att det var en havsörn jag skådat precis framför motorhuven. Hans jobbar kompis åkte bilen bakom mig och sa att det va en sån. Ber om rsäkt men fåglar har aldrig varit min starka sida ;) hihi sen tror man kanske inte att man ska se 1 av 100 fåglar som finns i Sverige, det finns nämligen ca 100st här. Coolt. Men de känns fortfarande overkligt.

Idag är en underbar dag för denna dagen ska tillbringas med Linda i stan. Fika. Shoppa. Middag. Alkohol. Tjejsnack. Underbara efterlängtade dag! Så hundarna överlåter jag i Martins händer, lillFräset får vara med honom på jobbet medan Leona får vakta hemmet några få timmar. Sen vet jag inte alls vad de planerat. Nu ska vi ut på en promenad innn jag åker iväg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback