knapriga kinder och isig näsa.

Igår var planerna som så att vi skulle på promenad i Östhammar med ett hundgäng.. väl i gimo där jag skulle möta upp Elisa kom jag på att jag skulle kolla exakt var promenaden börjar, då ser jag att jag sett fel på tiden och de hade redan börjat promenera.. så det fick bli en sväng med hundarna i Gimo. Mysig liten by faktiskt.
I morse blev det några timmar på jobbet och när jag kom hem fick jag se att Frejabus fått upp sitt sinne för inredning igen.. denna gången är det hennes hundsäng som blivit något plattare och med en mer slitig lock! Det ni... så om ni har förslag på någon valpsäker hundsäng så vill jag gärna ta del av det.. jag har förtillfället inga idéer alls på vad det skulle kunna vara. ;)

Nu ska jag passa på att gå ut i det fina vintervädret, när solen väl tittar fram får man skynda sig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback