your way to beautiful girl!

Är man hundnörd så är man. Har suttit och pillat med hundgöra hela tiden sen jag kom in från promenaden med hundarna. Eftersom jag nu intagit possitionen som sekreterare på Östhammars hundungdom har jag nu fixat iordning en pärm med alla papper som innerfattar den rollen. Jag har hunnit med att träna Frejas fotpossition som börjar bli riktigt snygg.. dock ska det gå liiite fortare om matte ska bli helt nöjd. Än så länge 9 av 10päron!

Kloklippning har gjorts och blodpudding är på torkning i ugnen! Nu ska jag skriva lite i träningsloggboken sen ska jag börja laga lite middag för att sen inte gropen i soffan!


Kommentarer
Ida säger:

Kloklippning blir det här med! Dags för det ikväll =)

Jag köper mina koffeintabl från Top formula , bara att googla så kommer säker deras hemsida fram. Det är 500tabl för under en hundring , betydligt billigare än på apoteket! =)

För mig funkar dom perfekt , så slipper jag kasta i mig en massa kaffe!



Ja! Vi måste ta och ses! Känns som evigheter sen , så det måste vi absolut snacka ihop oss om! =) Måste få träffa Freja med!

Kramar!

2012-02-07 | 16:28:54
Bloggadress: http://cookie.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback