början på fortsättningen

som vanligt började det nya året med en rejäl bakfylla men inte fick man tid att sova inte. Freja vaknade på helt rätt sida och skulle storma dagen med sina livliga ögon. Frukost skulle serveras till de som sov över och sedan hamnade vi i soffan och gjorde inte ett dugg på hela dagen... så himla skönt! Nu är jag dock tillbaka till det vanliga. Jobb. Hundarna har fått röra på sig ordentligt dessa dagar trotts att jobbet tagit det mesta av min tid, som vanligt. Lydnads träningen för Freja har tagit fart nu också.. 4månader kvar sen är det dags för tävling. Så bara att köra på nu! Leonas bantning går som den gör.. damen började det nya året med att löpa.. så massor med motion för att bli av med magen och inte fullt så mycket mat.

Kommentarer
Björn säger:

Hehe, själv var jag inte ett dugg bakis - ett av mina nyårslöften fick inspiration från annandag jul när jag från att se dubbelt på morgonen, övertrött och en del onykter sedan natten, till att ligga ner i soffan skakandes i någon typ av bakisfrossa och illamående. Det var dock inte det som gjorde att jag lovade att inte bli så onykter i år - det var när jag kom tillbaka till gymmet och det gick upp för mig hur mycket man förlorar på att supa. Så nu får vi se hur det går, håll utkik hos mig ;)

2012-01-05 | 21:19:53
Bloggadress: http://bjurnie.bloggo.nu/
Hanna säger:

Vad fin hon börjar bli Freja!

2012-01-09 | 17:33:36
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback