hej stumpan, med gummirumpan!

Vaknade i morse på strålande humör.. Känns helt underbart med tanke på att jag gick och la migg med världens migrän anfall.. illamående tryck i helahuvudet och yrsel. Kanon! Men det var igår och idag är jag som sagt, fit for fight!
Packade in mig och hundarna i bilen, köpte en jacka hos Cia´s som jag länge gått och sucktat efter och sen iväg till klubben för lite bus med Johannas pojkar, idag fick Leona också vara med eftersom hon slutat löpa! Men hon hade inte vaknat på lika bra humör som mig, hon var värsta grintanten som efter en stund fick sätta sig i bilen igen. Freja hade jag i koppel först så hon skulle vara lugn innan hon fick leka med de andra busarna. Det var lättare sagt än gjort kan jag säga, hon ville INTE vänta! Men efter en stunds trottsande lugnade hon ner sig och fick då sin belöning, bus med grabbarna!
Tog mig sedan till Gimo för en fika med Anna och Sara och planerade en aktivitets dag för skolungdommar under sportlovet. Sen till GDS hallen för att tvätta bilen.. ren och fin bil, smuttsiga händer på en flitig tjej! Begav mig hemmåt.. glad och nöjd med mig själv.. ser att något rör sig i diket hinner inte reagera knappt innan.. håll i er nu.. en kungsörn viker ut sina vingar och flyger rakt framför bilen!!! brommsar, känner hur bilen inte vill hålla sig kvar.. Rädd.Rädd.Rädd. Peugoten höll sig på banan och jag visste inte ens vad jag hette.. En KUNGSÖRN!!! fattar ni?! Ringde förbryllat till Martin och talade om att jag höll på att få en kungsörn med mig hem men han bara skrattade och trodde inte alls på mig.. Men nu har jag googlat bilder och VET att det var en kungsörn!

Helt jävla sjukt!
Snart ska jag bege mig för ett mini pass på jobbet. Fortfarande uppe i varv.. men men.

ser inte så roligt ut att få en sån här i bilen med sig hem va?!

Kommentarer
✫Familjen Bus✫ säger:

Omg!! Det där är fan ingen fågel, det är en bjässe! haha :)

Läskigt och tur att både du o bilen är oskadda.



Sv: Jag skulle "bara" iväg på en arbetsintervju på landvetter ;)

kram kram

2012-01-31 | 19:21:05
Bloggadress: http://familjen-bus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback