Helgens läckerheter.

Helgen har bjudit på jobb lördag fm och söndag kväll. Efter jobbet i lördags blev det mumsiga våfflor när jag kom hem och senare framåt kvällen tog vi oss in till staden för att äta på restaurang och kolla på bio(in time-kanon bra film!). Jätte mysigt att få lite kvalitets mys med grabben, händer på tok för sällan nu när han kommit till åldern då bilar är intressantare än tjejer ;) hihi.
I Söndags tog jag med mig flickorna till klubben för lite bus med Johanna och Anitas hundar. Mycket spring och bus blev det för Freja medan Leona snällt fick vänta i bilen eftersom hon löper. Åkte hem till Anna och mös med hennes ybergulliga valpis på 9 veckor, underbart gullig, och valplängtan sätter fart inom mig direkt, jag vill ha!!!- om några år ;) Blev bjuden på jätte gott fika och pratade på om allt mellan himel och jord. Sen blev det en sväng till klubben igen för att låta Leona och Freja springa av sig innan vi begav oss hemmåt.

Underbar helg! Nu är det måndag, och en ledig sådan, den har spenderats utomhus i halkan med hundarna. Tog enskillda promenader idag för att slippa ligga på backen. Men nog blev det en vurpa allt! hahah Nu ligger mina fina och sover och jag ska passa på att baka lite gott nu tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback