Lokalvårdare..

Ringde från jobbet igår och frågade om jag kunde ta över städet idag, självklart. Svidade om i morse och tog städvagnen med mig på en tur genom många långa korridorer, toaletter, kontor. Gick jätte bra! Skoj att göra lite annat för en dag!
Sen blev det en promenad med vovvarna, Elisa och Ozzy. Nu väntar matlagning och städning. Sen ska vi fortsätta öva in fotpossitionen för denna lilla, hon har inte riktigt lärt sig den snygga possitionen än ;) Galet roligt att träna henne iaf, hon är super härlig. Leona.. jaa hon är bara för underar. Så enkel att ha och göra med så man märker ju inte av henne stackarn!

Igår promenerade jag hundarna till förbannelse, värkte riktigt i benen när jag kom hem efter 3 timmar, i slask och terräng. Hundarna var iaf glada och nöjda. Sen blev det ett Zumba pass för mig, för att sedan komma hem och börja baka både det ena och det andra. Sen vek sig benen och jag la mig i soffan resten av kvällen! Bra dag..

Härligt när den ena dagen efter den andra är bra dagar.. längesen det flöt på så här bra nu :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback