Dag 1

Första dagen på brukslägret i Marma har gått bra. Började med lunch vilket enligt mig är en kanon start och jag blir hel såld direkt, om det inte hade varit köttbullar och makaroner så hade det varit helt kanon. Nåväl, teori 1timme om spår sen ut i skogen för att själva lägga ut spåren så att instruktören fick se hur det går.
Frejas spår:
300m skogspår, 2 vänster vinklar. 2apporter (snusdosor) och en slutapport (bollen). Hon tuffade på bra i spåret, nästan som vanligt. Mycket luftvittring, emellanåt såg det ut som att hon var ute på promenad och så kissade hon :/ emellanåt gjorde hon ett kanon fint jobb och plockade snusdosorna fint och visade mycket nyfikenhet och vilja till att se vad som fanns i. Bollen som också var slutet gick hon först förbi men tog den på tillbaka vägen.

Inte helt nöjd med spåret. Önskar lite mer motivation från Frejas sida, eftersom jag vet att hon kan vill jag även att hon ska prestera också, Dock blev jag glad över att hon reagerade possetivt på snusdosorna. Har länge klurat på hur jag ska få upp hennes intresse för föremålen i spåret, hon har mer än gärna velat hoppa över dem och fortsätta spåra. Nåväl.. fick en massa bra tips om hur jag ska gå tillväga så i morgon är det dags igen!

Dom andra damerna har skött sig väldigt bra i bilen, tysta och fina! Och under promenaderna skötte dom sig också bra. Cindy verkar helt slut idag.. mycket intryck för henne på en dag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback