irritation

gah.. vad är det för fel på blogg.se egentligen? Står det att inlägget inte kan publiceras just nu var god försök senare så ska det väl vara så att inlägget inte publiceras.. nåväl.. jag ber om ursäkt för att jag har i princip 10lika inlägg :/ Om jag ändå ska gnälla ska jag göra det ordentligt! Det går inte heller att lägga upp mer än en bild på denna skitsidan längre heller!!! Vad är det för påhitt?! Varför göra om något som var bra till något som är helt ur kasst...

jaja.. slut gnällt! igår hade jag en jätte trevlig kväll med Sara. Bjöd upp henne på en flaska bubbel och sedan gick vi ner en våning till pubben och fastnade där timme efter timme. Enda tjejerna också.. eftersom det var någon os invigning eller vad det var så var det nästan bara grabbar (läs gubbar) cidern byttes ut till drinkar som sedan blev shottar som avslutades med ett glas vin hemma i soffan. Shit vilken jäkla baksmälla jag har!!! Mår som en säckpotatis, ändå har jag försökt rycka upp mig och motionerat hundarna, men så mycket mer blir nog inte gjort idag tyvärr..

Spårade med Freja igår och hon gjorde ett kanon jobb, verkligen jätte stolt över henne. Hon hade nosen i backen nästan helatiden.!!! 250m, 1 högervinkel, gräs, granskog, lövskog.. Trodde det skulle gå åt pipsvängen eftersom det var så jäkla dumt ställe att spåra på, jag har rivmärken på hela kroppen efter alla buskar, tistlar och gransnår som rivit mig.. men hon lyckades och gjorde ett kanon jobb!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback