Peace and Love

Veckan har gått fort som bara den. i måndags tog vi bilen till pappa för att lämna Leona och Freja blev lämnad hos Tina. De båda har blivit bortskämda och haft det bra vilket känns skönt i mamma hjärtat! I Torsdags blev min lilla tjej ett år, Ett helt år!! Tokigt fort det gått! På Fredag är det dags för ettårs sprutan. På Onsdagen tog vi våran "lilla" packning och begav oss till Borlänge för 4 nätter i tält, bajamajor, konserter, snabb mat, go dricka, och härligt umgänge. Och det var precis så det blev. Helt enkelt tok bra! Trotts det så känns det fruktansvärt bra att ha lagt fulla människor och vidriga bajamajor bakom sig för att återgå till sitt normala liv, med rinnande vatten och mjuka sängar :) Igår var det då hemgång, förra året var det här en bland de värsta dagarna i mitt liv. Bakfyllan lyste verkligen INTE med sin frånvaro, bultande huvud, torr i halsen, svettningar.. gah. Men denna gången mådde jag bra, riktigt bra, lite seg i huvudet men jag var pigg ändå. Freja hämtade vi hem igår, super mysigt att få krama om henne efter så många dagar. Hon letade förbrillt runt i hela hemmet igår efter Leona.. men efter några varv insåg hon att Leona troligen inte var hemma och då ramlade hon ihop i en hög och sov..
Kommentarer
Hanna säger:

Borta bra men hemma bäst :)

2012-07-03 | 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback