Allt på en gång.

Midsommar helgen är över.. ack så skönt! Det blev en ganska hård helg med mycket god dricka, härliga människor, underbar mat ja, vad ska man klaga på..? jo. Alla mina kära myggbett.. Inga medeciner hjälper och jag håller på att klia sönder mig totalt på nätterna. Men de är bara att bita ihop så går det nog över. Massor med fix och trix innan vi åker till Borlänge i veckan. Tält, bajamajor, alkohol, konserter, festival. 5dagar!
Freja kommer vara hemma hos Tina och Pär, där vet jag att hon har det bra, varit där innan och de känner varandra ut i finger spetsarna vid det här laget. Freja fyller 1år på Torsdag. HJÄLP vad tiden rullar iväg.
Leona ska vi lämna hos pappa ikväll, så hämtar jag henne nästa vecka. Det blir nog bra tror jag.
Idag ska vi även åka och kolla på ett hus.. Ett efterlängtat hus som både jag och Martin verkligen vill ha. Verkligen. Det är bara att hoppas att det är lika fint som det är på bilderna och att säljarna vill ha oss. gah.. Ge mig!!
 
Freja och Leona fick bada dagen innan midsommar. Första gången Freja badar på riktigt. Hon var så himla rolig, fick värsta tokfnattet när det var dags att gå hemmåt igen.. Sprang som en galning. Nästa gång ska vi se om hon vågar simma lite ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback