Första dagen på nya jobbet

En besvikelse. De lovade svett. Mängder av folk. Mängder av mat. Stress. Inget. Inget. Inget. Grym besvikelse. Hoppas att det beror på att det är Torsdag och de flesta fortfarande jobbar. I morgon hoppas jag på mer, annars får det va. Att stå och glo är inget jobb jag vill ha. Jag vill ha saker att göra upp över öronen så att timmarna skjuter iväg. I morgon börjar jag 13 och jobbar till... ? ska servera öl och jäger. Det ska bli spännande!

Freja strejkade idag.. Elisa fick en smärre chock och medelade att Freja försökt sig på sina planterings skills utan något vidare bra resultat.. hon övergick då till stekspaden som hon iaf förknippade med mat, den är inte hel om jag utrycker mig så. :/ I morgon blir det bättre. Så mycket bättre. Visst?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback