kennelläger 2012

Skrev ett lååångt inlägg om lägret. Nu är det borta. Fantastiskt! Dagarna på kyrkekvarn i Mullsjö med alla Hedeforsare var kanon. Underbart. Lärorikt och väldigt givande. Både för mig och min lilla svarta. För nu har jag fått bekräftat att hon är liten. Av dom minsta. Som jag såg. Spårade på kanon fint och det såg ut som att hon verkligen gillade det. Inkallningen försökte Elisabeth pränta in i mig att jag måste bli bättre på att berömma i rätt sekund och belöna i rätt sekund. Låter lätt, är sjukt svårt. Igår testade vi iaf och det gick bra! Jag börjar lära mig. Freja kan redan :) Jag måste bara bjuda in henne till mig och vara hennes resurs.
Träffade många fina vänner som jag ska försöka hålla kontakten med. Tack telefoni och facebook.

Reino spanar in alla ekipage!

Mer bilder kommer.. men inte nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback