Underbara dagar

Dagarna flyter på och jag känner mig mer lycklig nu än vad jag gjort på väldigt länge. Nu känns det bra. Jag är förväntansfull på allt nytt som kommer att ske i mitt liv. Till och med vardagen känns mer lockande än vanligt. Dock är jag fortfarande en helt vanlig människa som också har nedgångar i livet som uppmärksammas ibland. Men ändå så mår jag bra. Det är bara att inse att allt inte bara kan flyta på och att man faktiskt måste kämpa för att ta sig någonstans. Ingenting här i livet serveras på silverfat.

Lördagen spenderades för det mesta i sängen. Jag tog en rejäl sovmorgon. Åkte hem till Hanna för en härlig vin och spelkväll där även Jessica, Johan och Jenny var. Mycket trevligt. Söndagen tillbringades för mestadelen i klubbstugan där målning stod på schemat. Underbart rolig dag fylld med en massa skratt och klumpigheter. Nu är stugan jätte fin i sina nya ljusa färger! Vart och frissat till mig nere i frisörsalongen. Supernöjd. Dock lyser redan mitt konto rött och ångesten smyger sig på. Att penga problemem aldrig kan hålla sig borta (?) Känns som att man går på knäna för att få ihop det varje månad. Jobbar helatiden men ändå kan man inte slappna av en månad och bara andas, nä det är för mycket begärt. Den som kämpar mest, den överlever bäst.
I morgon efter jobbet går bilen mot Skövde, för lite mys med mamma och lillasyster innan onsdagens resa till Kennelägret!!! Super taggad!
Kommentarer
Pernilla säger:

Att känna lycka är den bästa känslan! HA det toppen på lägret, håller tummarna för fint väder :)

2012-06-04 | 22:14:12
Bloggadress: http://xpernillax.blogg.se/
Hanna säger:

Skönt att se att du mår bra! Der kommer bli grymt på lägret!! Å jag vill höra aaaallt sen!!

2012-06-05 | 05:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback