Ändrade planer.

Är det något jag hatar så är det ändrade planer. Hastiga beslut som jag egentligen måste fundera över som jag ändå tar. När det inte blir som man planerat. Nu låter det väldigt allvarligt men det är verkligen inte det. Det handlar om smågrejer. Jag är en riktig planerings nörd. Antingen ska hela dagen vaa fullspikad eller så ska det vara helt tomt som kan fyllas på med impuls grejer.

Idag är en sån dag då det helt plötsligt blev tomt och jag undrar helt serriöst, vad ska jag göra? Blir ingen kurs i kväll för Freja eftersom ena instruktören blev sjuk, sånt händer liksom men det är just det att det är tomt i min kalender som gör mig så panikslagen. För jag kan inte komma på någon impulsgrej att fylla på det med heller. Jag får panik när jag inte har något att göra.. ingen att göra något med.

Emellanåt så älskar jag att jag nästan alltid jobbar kväll, det är bäst för hundarna och bra för mig och mitt samvete. Men det där med att alla andra jobbar på dagarna och inte har möjlighet att träffas och att sambolivet inte är så mycket till samboliv när jag jobbar såhär. Det är frustrerande. Det är synd att allt inte går att pyssla ihop så det blir bra för alla, i alla delar.
Nää nu blev det lite trist läsning. Jag ska fortsätta beta av tvätthögen sen får vi se var det bär av senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback