Adjöken.

jaha.. man ska inte hänga läpp för att man fått för lite jobb, inte högt iaf. Telefonen har gått varm och nu är vecka efter vecka uppbokad med jobb.. mamma mia! Ibland önskar jag att jag kunde hållt tyst ;) hejdå social liv med hundar, långpromenader, träning, sambo, sol, glass. Hej gamla tanter, gubbar, hungriga gäster och blek vita kropp!

nåväl, sommaren bjuder på mycket ledighet så nu måste jag jobba ihop min semesterkassa så jag kan unna mig det lilla (hoppas på mycket) extra under semestern. Det enda possetiva med att vara vikarie är att man bestämmer lite själv över hur man vill jobba. Glada miner om man jobbar mycket.. dock blir de sura när man inte jobbar.
Nu är det dags för hundklubben. Träning i mängder så hundarna blir lite nöjda mitt i allt jobb :)

Kommentarer
Hanna säger:

Skönt att du fått så mycket jobb, det kan man behöva om man sks kunna njuta av sommaren för utan pengarna kommer man inte långt... :)

2012-05-04 | 06:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback