Hemmaplan

Återigen hemma efter en oförskämt bra dag. Det har varit riktigt fullt upp nu flera veckor så att sitta helt ensam hos svärföräldrarna med en bra bok, kändes välbehövligt. Kurser. Träningar. Jobb. Hem. Kärleksliv. Nöje. Sömn. Sen ska väl maten in där någonstans.. den blir det tyvärr som det blir med. Vilket betyder Huvudvärk och orkeslös. Måste bättra mig på att få i mig det jag behöver. Men hur ska man hinna med allt? Det blir som det blir.
Allt går som på räls nu iaf. som ett X2000 som spörtar rakt igenom dagarna. Veckorna. Och helt plötsligt är vi inne i en ny månad. Skrämmande. Men jag har kul.. Bara fortsätta så länge man orkar och vill. Imorgon är det bara på det igen. 5dagars jobb på restaurangen.. Något att se framemot är iaf hundutställningen som är i helgen som jag iaf kommer att få se, trotts jobb. Har tjatat mig till att få jobba i uteserveringen (!) Lördag blir det hem till Magnus och Linda för middag och mys!

"Du kommer dö i hjärtinfarkt innan du blir 25"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback