Hissar och dissar.

Fann en lapp på rutan idag, ett smartskaft till företag hade väl tänkt det som reklam. Men när det regnar som spön i backen är det inte något vidare smart drag.. Bläcket var helt utsuddat av regnets droppar och pinsamt nog var bara loggan från företaget kvar.. Blir galet sugen att handla på Järnia.. eller?

Står i min egen värld och demar mina nudlar när en annan Demo kille ställer sig och demar läsk brevid. Otroligt intresserad och pratglad grabb... tills vi kommer till frågan hur jag hamnade i Uppsala när jag kommer så långt därifrån och jag svarar som alla andra gånger folk frågat, att jag träffade en karl och flyttade med honom.. Så vad gör den här killen? jo, han tar avstånd, pratar inte alls lika mycket med mig och tyckte då visst inte att jag var så intressant längre.. Att killar inte har något annat än sex i huvudet blev ganska uppenbart där!

Mina älskade hundar. Totala motsattsen till varandra men båda en kopia av mig. Jag älskar er. Känslan när man kommer hem efter jobbet och man möts av små tassande steg och svansar som håller på att slå ner alla skor från skohyllan. Pussar.. pussar. pussar.  Ingen kan någonsin göra mig lika glad. arg. ledsen. fundersam. taggad. och lugn som ni får mig. Friheten. Ansvaret. Jag vill inte uppleva en enda dag utan er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback