Hundutställning

I helgen har det varit hundutställning i byn. Fullt med hundar är bara förnamnet. Korkade ägare som stänger in sina stackars hundar i tokvarma bilar.. Krossade bilrutor och räddade hundar. Endel kända ansikten men inte alls så många som jag först trodde jag skulle få se. Nu är det färdigjobbat för idag, kaffe, muffins, servetter. Allt har bärts fram och tillbaka hela helgen. Fyllts på och blivit tomt igen på noll tid. Om jag ska vara ärlig.. Jag hade hoppats på mer folk. Mer action i Serveringen. Det har varit dö trist. Däremot har jag fått tid att kika på hundar och små handla lite hundben och nu även 2 lampor som man fäster i halsbanden på flickorna så man ser var dom är när mörkret kommer. 2 dagar jobb kvar. Sen en dag ledigt. Från jobb iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback